VII edició Saló de la Gent Gran

45 comentarios:

  1. este dia lo disfrute mucho pues me lo pase muy bien

    ResponderEliminar
  2. Ana, no tinc comentari,perque no visitat el dia dijous

    ResponderEliminar
  3. no vaig anar-hi tenia neta malalta

    ResponderEliminar
  4. EL SALO DE LA GENT GRAN AMB VA AGRADA MOLT

    MOLT INTERESANT.

    ResponderEliminar
  5. FUE UN DIA ESTUPENDO ERA LA PRIMERA VEZ QUE HE ASISTIDO Y ME A AGRADADO MUCHO

    ResponderEliminar
  6. Es molt interesan com difusio de la cultura
    per la gen gran

    ResponderEliminar
  7. le he pasado mu bien con los compañeros

    ResponderEliminar
  8. Va ser una festa molt bonica

    ResponderEliminar
  9. esto es un poco complicadillo creo que

    necesitare unos cuantos dias

    ResponderEliminar
  10. ester dia le he pasado muy bien

    ResponderEliminar
  11. Va ser una festa molt bonica . Espero poguer tor-nari l´any que bé si Deu vol

    ResponderEliminar
  12. Vaig anar a la xerrada sobre nutrició,a carrec de la dietista Marta Pons. Va ser molt interesan.

    ResponderEliminar
  13. Tot a estat molt be, fins i tot la organitsacio

    ResponderEliminar
  14. ESTOY DE ACUERDO MUY BUENO

    ResponderEliminar
  15. El Saló va estar molt ben organitzat. Desitjo que el proper any es repita.

    ResponderEliminar
  16. Els cursos d'informatica estan mol be, cal agrai molt el esfors que fa credit endorra.

    ResponderEliminar
  17. m´agrada veure les fotos , la gent s´ho passa molt be

    ResponderEliminar
  18. no hi vaig anar. Ho sento.

    ResponderEliminar
  19. crec que ´va ser molt interessant a
    tots nivells.

    ResponderEliminar
  20. la festa de la gent gran em va donar una gran alegria . Vaig poguer saludar personas que feia temps que no veia.

    ResponderEliminar
  21. Estas fotos son muy bonitas

    ResponderEliminar
  22. fotos molt macas de tots els companys.

    ResponderEliminar
  23. TOT EL QUE FAN PER LA GEN GRAN ES DE GRAN VALOR I MOLT DE AGRAI

    ResponderEliminar
  24. Que bé aixi puc compartir bons momements amb altres persones

    ResponderEliminar
  25. el curs de bloc esta molt bé

    ResponderEliminar
  26. Que pena ese día no pude ir,por lo que he leído estubo muy divertido

    ResponderEliminar
  27. hola classe. Cada dia estem més espessos.

    ResponderEliminar
  28. auesta gent gran s. ho passa molt bé

    ResponderEliminar
  29. l´espai hace un buen trabajo para
    la gente mayor

    ResponderEliminar
  30. no é pugut assistir al Saló , pero m' agrada moltissim els comentaris dels compañes

    ResponderEliminar
  31. EL CONJUNT DE TOTES LES ACTIVITATS QUE FEM A L' ESPAI SÓN MOLT INTERESSANTS

    ResponderEliminar
  32. No vaig poder anar-hi .peró tothom en parla molt bé.

    ResponderEliminar
  33. M'agrada molt el curs de blogs.

    ResponderEliminar
  34. hola companys.....

    no sé que comentar, només dir que m'agrada molt el curset sobre blogs.

    ResponderEliminar